Rabu, 1 Julai 2009

Kenapa Mesti Hasad Dengki

entah kenapa Kurus pun tak pasti kenapa yer Kurus yang tak glamer ni jadi bahan fitnah dan macam dah jadi satu ancaman pulak pada orang lain.. kelakar pun ada..yer la tak sangka pulak kita ni rupanya macam jadi pesaing orang lain..Terkejut pun ada.

Apa pun kepada yang menyampaikan cerita tak benar tu dan apa jua niat anda, Kurus maafkan..Nampaknya usaha anda untuk merosakkan hubungan Kurus dengan Kak R*** & Kak K******* memang tak menjadi la..

Nasihat Kurus satu jer..Hentikan perbuatan tak bermoral ni.... Tak perlu hasad dengki dan tak perlu takut dengan persaingan yang sihat..Rezeki tu Allah dah beri sama rata untuk kita semua...Redha ajer la dengan ketentuanNYA..

2 ulasan:

Fid berkata...

apa jadi??apa??

nelcyndana berkata...

er... apa dah jadi zatul...? aku mcm fid nak tahu gaks... anyway congrats sbb jadi penulis kat mag mami & baby. aku beli satu khas sbb ko ada kat dlm tu....